Sıkça Sorulan Sorular

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Elbette üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Sipariş tamamlanırken üye olmadan devam et seçeneğini tıklayabilirsiniz. Siparişinizi size gönderilen mail üzerinden kontrol edebilirsiniz.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Sitemizde iyzipay (debit/kredi kartı), kapıda ödeme ve iwallet(kurum kartı) ödeme seçenekleri mevcuttur. Kredi kartı taksit seçenekleri her ürün için ayrı olarak ürün bilgileri-ödeme seçenekleri kısmında mevcuttur.

Kapıda Kredi Kartı ile ödeyebilir miyim?

Maalesef. Kapıda ödeme hizmetimiz sadece Kapıda Nakit Ödeme şeklindedir. Kapıda nakit ödemede 5 TL işlem ücreti yansıtılmaktadır.

İwallet ödemelerimi nasıl yapabilirim?

İwallet ödemelerinde sistemsel onay alındıktan max 1 iş günü sonrasında sizleri telefonla arayarak ödeme çekiminizi sağlıyoruz.

Siparişim kaç günde kargoya verilir?

Siparişleriniz ortalama 1-4 iş günü içerisinde tarafımızca kargoya verilmektedir.

Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz?

Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Ürünleriniz orijinal mi?

URBANONE güvencesi ile almış olduğunuz tüm ürünler %100 orijinal olup tarafınıza faturalı bir şekilde gönderim yapılmaktadır.

Hediye paketi/not hizmetiniz var mı?

Maalesef hediye paketi/not hizmetimiz bulunmamaktadır. Anlayışınıza teşekkür ederiz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişlerim kısmında kolay iade seçeneğinden sipariş iptali sağlayabilirsiniz. Yahut hesabım>destek talebi kısmında tarafımıza talep gönderebilir, 0850 532 71 51 Müşteri Hizmetleri Destek Hattını arayabilirsiniz.

Nasıl İade edebilirim?

Teslim tarihi itibari ile 14 gün içerisinde Hesabım>Siparişlerim>Kolay iade kısmından iade talebi oluşturabilirsiniz. İadelerinizin kullanılmamış, etiketleri kopartılmamış, yıkanmamış, yeniden satışa sunulabilir özelliğini yitirmemiş , orijinal kutusu(ayakkabılar için) ile faturalı bir şekilde gönderimi sağlanmalıdır. Gönderilerinizi 211728783 Yurtiçi kargo anlaşma kodu ile alıcı ödemeli gönderebilirsiniz.

Nasıl değişim yapabilirim?

Değişimler yalnız aynı ürünün farklı bedenleri için sağlanabilmektedir. Teslim tarihi itibari ile 14 gün içerisinde Hesabım>Siparişlerim>Kolay iade kısmından değişim talebi açabilirsiniz. Açıklama kısmına yahut fatura üzerine istemiş olduğunuz bedeni yazmanızı rica ederiz.

İwallet kart ile yapılan siparişlerde iade ve değişim yapabiliyor muyuz?

Evet. İwallet kart siparişleri de normal siparişler gibi iade ve değişim hakkına sahiptir. İadeler de sizleri arayarak iwallet kartınıza yükleme yapılmaktadır.

Ücret iadem ne zaman gerçekleşir ?

Siparişiniz tarafımıza ulaştığında inceleme ekiplerimiz tarafından kontrol edilmektedir. İade uygunluğu olan ürünler için tarafınıza sms/mail gönderimi sağlanmaktadır. Sms/mail gönderimini takip eden 3 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır. Bankanıza bağlı olarak ücretin size yansıması gecikebilir. Bankalara müdahale edemediğimizden bankanızdan gerekli teyitleri alabilirsiniz.

Değişim için ürün gönderdim ne zaman tarafıma ulaşır?

Değişim ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan 5-7 gün içerisinde kargoya verilmektedir.

Siparişim hasarlı/eksik/yanlış gönderildi. Ne yapmam gerekli ?

Kargo öncesi gerekli kontroller yapılmakta, siz değerli müşterilerimize hatasız ürün gönderimi yapmak adına çalışmaktayız. Kampanya ve yoğun önemlerde hatalar olabilmektedir. Bu durumlarda vakit kaybetmeden destek talebi açarak bizlere ulaşabilir yahut 0850 532 71 51 nolu müşteri hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.

Siparişiniz ile ilgili sormak istediğiniz farklı sorular için...

https://www.u1.com.tr/Hesabim#/DestekTaleplerim talep açabilir yahut 0850 532 71 51 den bizlere ulaşabilirsiniz.